Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2010 21:56 - Какво е животът????
Автор: susona Категория: Хоби   
Прочетен: 5585 Коментари: 22 Гласове:
9

Последна промяна: 17.11.2010 22:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 "... Боже! Как да се справи с това? Животът е колебание? Желание? Копнеж? Скръб? Подготовка? Плодовитост? Съединяване? Разделяне?

 

Мортънсън почесал челото си и изрекъл с висок, но някак си треперлив глас:

 

— Животът е голям пожар!

 

Последвало тайнствено мълчание. След като преценил, че е изчакал дискретно, Мортънсън попитал:

 

— Хммм, правилно ли отговорих?

 

— Опитвам — изгърмял благородният и ужасяващ глас. — Голям пожар е много дълго. Пламък? Огън! Животът е огън! Това става!

 

— Точно огън исках да кажа — проговорил Мортънсън.

— Ти наистина ми помогна — казал гласът. — Много го бях закъсал на тази дума. А сега, може би ще ми помогнеш и на 78 отвесно. Трябва ми бащиното име на изобретателя на звездния двигател без вътрешно триене. На върха на езика ми е, но не мога да го кажа. Третата буква е „Д“."
Р. Шекли

:))))))))))))))))))))))



Тагове:   Какво,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. beckslover - :)
17.11.2010 22:13
В моят живот, все на 160 попадам.
цитирай
2. susona - :))
17.11.2010 22:17
Животът е сериозно нещо, бекси :))))
цитирай
3. beckslover - :)
17.11.2010 22:21
Знам. Затова търся вече 112. Имало и хороскоп.:)
цитирай
4. susona - :)))
17.11.2010 22:26
Хороскопът и животът са неделима цялост! И бирата...
:)))
цитирай
5. susona - :)
18.11.2010 11:43
http://www.youtube.com/watch?v=uuM2FTq5f1o
;
цитирай
6. анонимен - анализирай това
19.11.2010 20:07
http://flagumdei.blog.bg/drugi/2010/11/19/komuniagi.637283#last_comment
цитирай
7. susona - ...
19.11.2010 20:31
какво да кажа... тъжна, но блестящо обрисувана картина на действителността ни. Това е Матрицата. Ако нямаш добри приятели, които да ти дават усещане за самия себе си, истински можеш да се сринеш и да повярваш на тинята, в която затъваш и ти пълни очите, ушите, и душата със смрад...
цитирай
8. elinora - Аз пък си действувам по системата
21.11.2010 14:12
на Налучков и Нагоди при кръстословиците :)))) При Судокуто срещам обаче сериозни математически затруднения :) Егати и трудния живот :))))
цитирай
9. susona - на Налучков и Нагоди при кръстос...
21.11.2010 14:26
elinora написа:
на Налучков и Нагоди при кръстословиците :)))) При Судокуто срещам обаче сериозни математически затруднения :) Егати и трудния живот :))))

= = =
чудех се аз, що не мога да решавам кръстословици и судоку:)))
като един световно неизвестен мистик, са ми неизразими по секакъв начин:))
и с думи, и с цифри:)
цитирай
10. анонимен - Ooo
21.11.2010 22:04
???
цитирай
11. анонимен - Къде ми екоментара?
21.11.2010 22:15
м?
цитирай
12. анонимен - Сусона,
21.11.2010 22:17
Приятелката ти каза, че си много фина и нежна жена а ти с бръснач срещу окото. Такава гледка...ни ми харесва...но както решиш. Особено чувствителен съм на аватари, защото смятам, че говорят много за човека а Демидин направи и специален постинг за това.
цитирай
13. susona - :)
21.11.2010 22:31
къде ти е коментарът?:)
някъде си го ръснал:)
аватарът ми само показва, че съм завладяна от Бунюел:)))
Ето кадри от филма му, на частна прожекция, на който китаецът иконом припаднал! И доста бременни пометнали след посещение на прожекциите по данни от печата от онова време...
:РР
http://vbox7.com/play:abe1e069
P.S. Ако аватарът те ужасява, кадрите не са за препоръчване. И това най-сериозно!
:)
цитирай
14. анонимен - Даже няма и да го погледна. Извиняваи това не иска смелос, защото е просто извратено.
21.11.2010 23:20
Не мисли че не помня времето на сюрреализма, но и тогава не ме е палил. Ако обичаш смени аватара с някоя твоя прекрасна снимка.
цитирай
15. анонимен - Ако обичаш,
21.11.2010 23:21
плиииз !!!
цитирай
16. susona - :)))))))))
21.11.2010 23:26
разсмя ме на глас:)))
много нежно око имаш:))
не мога да захвърля Бунюел, това ще ми изкърти сърцето:(
:))
цитирай
17. анонимен - Кръстът с ухо Анх, е древноегипетски символ на живота и същевременно
22.11.2010 07:51
ключът, който отключва света на познаието.
Наричан поради формата си кръст с ухо, този символ е навлязъл в християнско-коптската символика. Т-образната част на ключа символизира връзката с мъдростта, а кръгът – свързаността с вечното начало. Анх е служил за емблема на египетските богове, олицетворявайки идеята за безсмъртие. Той е един от атрибутите на богинята Изида, символ на "милиони години бъдещ живот". АНХ може да се види в ръката на много египетски богове като знак за вечност и божествен живот. Поставен в ръцете на простосмъртни той символизира щастлива вечност в компанията на Озирис и Изида.

Изчерпателен ли съм, Изида?
цитирай
18. susona - почти:))
22.11.2010 12:02
Аnkh
Анkх - най- значимият символ за древните египтяни, известен също и като crux ansata, или ansate, т.е. "кръст с ръкохватка". В този кръст се обединяват два символа — кръст, като символ на живота, и кръг, като символ на вечността; заедно те символизират безсмъртието.
Този кръст също така символизира и единението на женското божество — Изида и мъжкото божество — Озирис, т.е. съюза на земното и небесното. В иероглифното писмо с този знак се бележи "живот". Египтяните рисували анkх върху амулетите си, за да удължат земния си живот; с този амулет били погребвани, за да са сигурни, че ги чака живот и в отвъдния свят. Вярата в силата на този символ се градяла върху представата, че именно така изглежда ключът, с който се отваря вратата на смъртта. Надявайки се, че самото присъствие на символа предпазва от наводнения и колебания на нивото на водата, рисували символа върху стените на каналите.
В по-ново време го използвали врачки и магьосници в магьосническите си ритуали и гадания.
През 60-те години на вече отминалия век, във времето на хипитата станал популярен символ на мир и справедливост.
= = =
Един от трите символа, които се слагат на гърба на картуша (личното ти име с египетската древна писменост, символично обрамчено с въже), а те са анкх, окото на Хор и скарабей, за талисман и мощна защита.
Ключът за вратата между двата свята, държан от Хор (и фараоните, като земното въплъщение на Бога), който водел душите в отвъдния свят при Озирис. И т.н.
:)))
цитирай
19. анонимен - Е и какво.
22.11.2010 21:25
Сега Изида ли си?
цитирай
20. susona - не съм, разбира се:))
22.11.2010 21:45
само dust in the wind, както пеят Kansas и намеква Бродски:)
преживяла съм собствената си незначителност и се радвам на страстта си, привилегия на човека:)
http://www.youtube.com/watch?v=tH2w6Oxx0kQ
;
цитирай
21. nav - хах
28.11.2010 10:42
Шекли, това вече се разбира, е фантастичен в цялата семантична гама на думата. Имах едно лято преди около 15 години, когато се затворих на село и два месеца гълтах Шекли, Пратчет и Бари Хюгарт като пате топли лайна (това автентичен селски израз). Никой не ми липсваше. Пък и имаше простори за смеха ми.
цитирай
22. susona - :)
28.11.2010 11:28
nav, Шекли го зачетох от година насам и когато ми стане тегаво и много драматично, ми помага да се смея на глас и да не ми е чак толкова сериозно:))
Отскоро чета и теб в такива моменти, за откриването ти благодарих на original:)
Доставяш ми изключително голяма радост с всичко, което си писал и пишеш. Любими са ми "Голям ташак" и "Дзен на конското лайно". Без да преувеличавам, твърдя, че си Велик преобразувател на тъгата и болката в смях и лекота:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: susona
Категория: Хоби
Прочетен: 623928
Постинги: 159
Коментари: 1006
Гласове: 1528
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930