Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2015 19:02 - напоследък
Автор: susona Категория: Хоби   
Прочетен: 3446 Коментари: 6 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
отдадена на сладко и негаво безделие
съм се потопила в исторически корейски сериали и филми
и това не е изненада де, поне за мен
за околните пък изобщо няма значение
както и околните за мен
аз съм си фен на азиатското
та от китайско, прескачайки японското
(в него бушидо, Мураками и хайку ме впечатляват, засега дотам),
кацнах на южно корейските
микс от фатализъм,  финес, цинизъм и необратими драматични пропасти
{на всеки се е случвало(на който не се е, сори, нещо не му е наред), айде моля!}
и най - вече - липса на хепи енд...
какво повече би желал един естет?
image






Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tera - Здрасти,
28.01.2015 12:20
аз също съм фен на корейското кино от миналата година, запалих се по време на една корейска седмица в Дома на киното. Гледах два филма - един исторически и един съвременен, много ми харесаха и двата, имат много готино чувство за хумор.
После имаше и японска седмица, но не отидох, само като им прочетох резюметата се отказах. Но корейското кино е друга бира! :)
Дай някой линк, за нещо, което си струва.
Поздрави
цитирай
2. susona - :)
28.01.2015 12:50
я, приятна изненада:)
понеже напоследък верно имам цялото време на света
изгледах много
и добро, и не толкова
засега от сериалите най-доброто
са Ловци на роби и Хонг Гил Донг
Лицето на краля има интересна идея
от филмите ме грабна Гневът на краля
в Замунда има някои, но нацелих сайт
с доста сериозна фен група
Secret door се превежда засега само там
Чумонг е епичен и може да се изнервиш
от темпото, но има доста силни сцени.
бе, много са:)
ето сайта
http://masters-tb.com/
ако и ти нацелиш нещо интересно, мини да споделиш
поздрави и на теб:)
цитирай
3. tera - По време на Седмицата на корейското кино
29.01.2015 10:05
са давали тези филми: – „Маскарад” (Masquerade), „Великолепната тайна” (Secretly, Greatly), „Хармония” (Harmony), „Открадни ми сърцето!” (Steal My Heart).

Гледах „Маскарад” (Masquerade) и „Великолепната тайна” (Secretly, Greatly), харесаха ми и двата, но първият повече. Препоръчвам ги за гледане, не са губене на време.

https://www.youtube.com/watch?v=8yOHaNWBlIA

https://www.youtube.com/watch?v=AdpXTehLw0I

Ще поразгледам сайта.
Иначе като развлечение за ценители, препоръчвам представленията на Британския театър, дават ги в Мола на Опълченска. Вчера гледахме "Островът на съкровищата", много интересна сценография и добра игра, но малко повърхностно ми дойде, в сравнение с други техни представления, коити съм гледала там. За мен върхът са "Макбет" на Кенет Брана (и пост му изписах даже) и Франкенщайн, също и едно ново - "Полунощна история с куче". И другите, които съм гледала са много добри, но тези са the best!
Сетих се и за един много готин филм, не е корейски, но си заслужава - "На един черпак разстояние", ако не си го гледала - наваксай си.
Поздрави :)
цитирай
4. susona - :)
29.01.2015 11:02
мерси, много:)
ще ги потърся да ги дръпна.
и аз имам слабост към английското кино и театър, жалко, че географски съм в другия край на България и ще пропусна.
вчера изтеглих http://zamunda.net/details.php?id=416893&hit=1
още не съм го гледала, но имам добро усещане.
в сайта, на който ти пуснах линка, има форум с тема азиатско кино, не е лошо да я разгледаш.
хубав ден:)
цитирай
5. susona - линка от Замунда, който ти копнах
31.01.2015 03:02
не е за гледане хич
цитирай
6. susona - тенкс за Маскарад, хареса ми много
03.02.2015 21:13
вчера гледах този
http://energy-torrent.com/details.php?id=3875
има точно ненатрапчивостта и лаконичността
която харесвам
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: susona
Категория: Хоби
Прочетен: 623609
Постинги: 159
Коментари: 1006
Гласове: 1528
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930